Bent u op zoek naar secretariële ondersteuning? 2nd Office biedt verschillende diensten waarmee wij u ondersteuning kunnen bieden.

Secretariële ondersteuning nodig?

Wij kunnen u verschillende diensten bieden op het gebied van secretariële ondersteuning.

  • Telefoondienst / antwoordservice: Bereikbaarheid is erg belangrijk. Wij kunnen ervoor zorgen dat u die professionele uitstraling houdt door altijd bereikbaar te zijn.
  • Agendabeheer: U kunt uw agendabeheer aan ons uitbesteden in aansluiting op onze telefoondienst. Wij plannen uw afspraken, hier heeft u dan geen omkijken meer naar.
  • Mailing: Wij kunnen uw e-mails behandelen, nieuwsbrieven maken en versturen en uw klantenbestand ordenen.

2nd Office ondersteunt uw secretariaat

Wij hebben verschillende mogelijkheden hoe wij uw secretariaat kunnen ondersteunen. Heeft u al een secretaresse in dienst en komt zij aan bepaalde zaken niet toe? Of is zij afwezig of op vakantie? Dan kunt u tijdelijke ondersteuning ontvangen van ons. Heeft u geen secretaresse en wilt of kunt u geen nieuwe medewerker aannemen? Dan kunnen wij secretariële ondersteuning bieden voor een fractie van de kosten van extra personeel.

Er worden dagelijks inzichtelijke rapportages opgemaakt en naar u gemaild. Wij filteren naar uw instructies spoedberichten die direct naar u doorverbonden, gemaild of geappt moeten worden.

Wilt u meer weten?

Bent u benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen? Neem dan vrijblijvend contact op via het contactformulier of bel 0181-600220

Wij bieden ook administratieve ondersteuning of verhuren onze vergaderruimte.